رجیستری تلفن همراه (گوشی موبایل) در ترکیه

2023-03-28
0 Comments

همانطور که میدانید با ورود به خاک کشور ترکیه به مدت ۳ ماه اقامت توریستی دارید و همچنین تلفن همراه شما نیز تا ۳ ماه کار آنتن و سیگنال دارد و میتوانید از آن استفاده کنید .

برای فعال سازی سیم کارت و استفاده از تلفن همراه خود با مراجعه به فروشگاه های تلفن همراه و یا مرکز خرید های بزرگ ترکیه با استفاده از پاسپورت خود میتوانید از TURKTELEKOM  و یا VODAPHONE  سیم کارت ترک خریداری کنین .

 با فعال سازی سیم کارت خود بسته  هدیه خوش آمدگویی توریستی شما شامل اینترنت پر سرعت و تماس های داخلی فعال میشود و میتوانید از آن استفاده کنید .

اگر تلفن شما ۲ سیم کارت هست، بعد از گذشت ۳ ماه تلفن همراه شما از دسترس خارج میشود و آنتن نخواهد داشت و شما با جایگذاری سیم کارت در محفظه ی سیم کارت دوم میتوانید برای ۳ ماه دیگر از گوشی خود استفاده کنید.

بدین صورت شما میتوانید بطور متوسط  ۳ الی ۶ ماه از تلفن همراه خود در ترکیه استفاده کنید و پس از آن با مراجعه به اداره ی مالیات و پرداخت مالیات تلفن همراه خود، تلفن همراه خود را رجیستری ترکیه کنید و پس از آن بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید .

( بعد از رجیستری تلفن همراه خود در ترکیه به مدت ۳ سال تلفن همراه شما فقط با شماره همراهی که بنام شماست کار میکند و شخص دیگری با خط خود نمیتواند از تلفن همراه شما استفاده کند در واقع پس از رجیستری تلفن همراه خود در ترکیه به مدت ۳ سال نمیتوانید آن را بفروشید. )

Leave a Comment